Z TikToka prosto do branży muzycznej

Połączenie brzmienia artysty z chwytliwą melodią tworzy ponadczasowy indie-popowy hit.

„LAst dAy oN EaRTh” nadchodzi po przełomowym 2021 roku dla wschodzącej gwiazdy, która dała wiele ważnych występów (m.in. „TODAY Show”, „Jimmy Kimmel Live!”). Tai zakończył rok swoim platynowym hitem „A-O-K” na Jingle Ball iHeartRadio na nowojorskiej arenie Madison Square Garden. Twórca hitów nie wykazuje jednak oznak spowolnienia, ponieważ rozpoczął 2022 rok występem w ramach kampanii Grubhub Sound Bites i połączył siły z Chipotle, aby stworzyć swój własny, niestandardowy element menu, „The Tai Verdes Bowl” – nowe roślinne chorizo.
Tai opowiada o nowym utworze: „Stworzyłem tę piosenkę w celu refleksji. Chcę, żeby wszyscy posłuchali tej piosenki, wiecie… naprawdę jej posłuchali. Zatrzymajcie się, odetchnijcie powietrzem, poczujcie, pomyślcie o tym, gdzie się znajdujecie i uświadomcie sobie, że to nie będzie trwać wiecznie, a przez «to» mam na myśli życie. Czasami podróż życia może wydawać się długa, czasami krótka, ale wszyscy wiemy, że się skończy. To trochę jak skakanie z samolotu. Wszyscy spadamy swobodnie i czasami po prostu dajemy się tak złapać, że nie zdajemy sobie z tego sprawy. Czas, aby wszyscy zobaczyli świat w HD”.
 
„LAst dAy oN EaRTh” wywołał natychmiastową reakcję fanów po tym, jak Tai zapowiedział go na swoich mediach społecznościowych. Utwór został zapisany ponad 40 tysięcy razy, a zwiastuny na TikToku zgromadziły łącznie ponad 30 milionów wyświetleń, co zwiększyło zasięgi Taia na TikToku aż o pół miliona, do 2,3 milionów obserwujących.
Tai niedługo wyruszy w trasę „HDTV Tour”. Wyprodukowana przez Live Nation, 20-miastowa trasa po Ameryce Północnej rozpocznie się we wtorek 19 kwietnia w Santa Ana i zakończy się 22 maja w Los Angeles. Supportem artysty będzie renforshort. Ponadto Tai zagości w tym roku na kilku festiwalach muzycznych, w tym na Lollapalloozie w Paryżu (16 lipca) czy na Leeds Festival (28 sierpnia).
 
Na początku pandemii COVID-19 piosenkarz i autor tekstów Tai Verdes był jednym z pracowników w sklepie Verizon Wireless. Teraz jego piosenki zajmują pierwsze miejsca na listach przebojów, a sam Tai znalazł się na 1. miejscu listy Emerging Artist Chart. Piosenka „A-O-K” pochodzi z uznanego przez krytyków debiutanckiego albumu „TV”, który został wydany 20 maja zeszłego roku i zadebiutował na 3. miejscu Billboard Heatseekers oraz na 5. miejscu listy debiutanckich albumów Spotify.
 
Po opublikowaniu serii filmików na TikToku przełomowy singiel „Stuck in the Middle” osiągnął 1. miejsce na amerykańskiej liście viralowej Spotify i od tego czasu zgromadził ponad 120 milionów streamów i ponad 3,5 miliona nagrań obejrzanych ponad 3 miliardy razy od czasu wydania utworu pod koniec maja 2020 roku.
Rosnąca sensacja popu zyskała do tej pory pochwały od Rolling Stone, Billboard, MTV, NYLON, Genius, Complex, VMAN, Lyrical Lemonade, Variety, Stereogum i wielu innych.
Chociaż 26-latek wygrał na TikTokowej loterii, Tai nie planuje zwalniać tempa. „Będę problemem”, mówi z uśmiechem mierzący ponad 2 metry wokalista. „Kocham to, co się dzieje. Ale to nie będzie jedna piosenka, tylko dziesięć albumów”. Trzymamy za słowo!
Trending News
Kpopowa piosenkarka WHEE IN wystąpi 9 maja w warszawskim klubie Progresja

Znana z kpopowego składu Mamamoo piosenkarka Whee In wystąpi 9 maja na jedynym koncercie w Polsce, który odbędzie się w warszawskim klubie Progresja! Whee In to członkini popularnego zespołu kpopowego Mamamoo. W 2018 roku zadebiutowała jako artystka solowa za sprawą singla “Easy”, którym od razu…

Więcej
Nowy prezenter w telewizji Music Box: Kuba Klym poprowadzi dwa programy

Do ekipy Music Box dołączył Kuba Klym, który poprowadzi dwa programy rozrywkowo-informacyjne: „Music Box News” oraz „Music Box Backstage”. W ramach „Music Box News” Kuba będzie informował o najciekawszych wydarzeniach kulturalnych w Polsce, a w „Backstage” odwiedzi plany zdjęciowe teledysków polskich artystów. Kuba Klym to…

Więcej