|
To pierwsza anglojęzyczna piosenka Karol G, a także jej pierwsza przygoda na scenie dance. Ponadto Karol G jest pierwszą latynoską artystką, która nawiązała współpracę z laureatem Grammy, zdobywcą platynowych płyt i po prostu ikoną muzyki dance – Tiësto. W swoim stylu Tiësto nadal przekracza granice gatunków i wciąż rozwija się w swym fachu.
Do utworu „Don’t By Shy” duet niedawno nakręcił teledysk. Wideo powstało w Miami na Florydzie, a za reżyserię odpowiada znakomity Christian Breslauer. Akcja rozgrywa się w wyjątkowym muzeum, pełnym niespodzianek i niesamowitych popisów tanecznych. W klipie poza Karol G i Tiësto wystąpił komik, Blake Webber.
W ramach swej rezydencji w Las Vegas, Tiësto rozpocznie serię letnich występów pod hasłem „Don’t Be Shy Las Vegas„. Teledysk do nowego singla zostanie zaprezentowany na ogromnym telebimie na West Tower.
„Karol G jest niesamowicie utalentowaną supergwiazdą i genialnie sprawdziła się w tej piosnce. Kiedy tylko usłyszałem jej gładki wokal w „Don’t Be Shy„, od razu wpadł mi w ucho. Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się tym utworem z fanami nas obojga na całym świecie” – powiedział Tiësto.
„Współpraca z Tiësto to jedna z największych i najpiękniejszych niespodzianek, jaka mi się przydarzyła w tym roku. Na mojej playliście jest wiele jego piosenek i często ich słucham. Kiedy dostałam propozycję, by z nim współpracować, a na dodatek zaśpiewać moją pierwszą piosenkę po angielsku, osiągnęłam najwyższy poziom ekscytacji. Po pierwsze to możliwość współpracy z Tiësto, po drugie okazja, by nagrać piosenkę w całości po angielsku. Zawsze chciałam być fani kojarzyli mnie ze śpiewaniem po hiszpańsku, ale uważam, że fajnie jest czasem poeksperymentować, poszerzyć horyzonty i spróbować trafić do innego odbiorcy” – podsumowała Karol G.
„Don’t Be Shy” to drugi utwór Tiësto, który powstał w wyniku współpracy producenta z wytwórnią AtlanticRecords. We wrześniu 2020 roku ukazał się singiel „The Business„, który ma już ponad miliard odsłuchów. Piosenka zadebiutowała w top 10 na listach przebojów w 10 krajach, docierając na 1. miejsce amerykańskiej Dance Charts. Oficjalny teledysk do „The Business” ma już ponad 132 miliony odsłon na YouTube.