Tiësto wydał nowy singiel ‚Don’t Be Shy’ z Karol G!

Tiësto i Karol G tworzą historię za sprawą nowej kooperacji „Don’t By Shy”. 

To pierwsza anglojęzyczna piosenka Karol G, a także jej pierwsza przygoda na scenie dance. Ponadto Karol G jest pierwszą latynoską artystką, która nawiązała współpracę z laureatem Grammy, zdobywcą platynowych płyt i po prostu ikoną muzyki dance – Tiësto. W swoim stylu Tiësto nadal przekracza granice gatunków i wciąż rozwija się w swym fachu.

Do utworu „Don’t By Shy” duet niedawno nakręcił teledysk. Wideo powstało w Miami na Florydzie, a za reżyserię odpowiada znakomity Christian Breslauer. Akcja rozgrywa się w wyjątkowym muzeum, pełnym niespodzianek i niesamowitych popisów tanecznych. W klipie poza Karol G i Tiësto wystąpił komik, Blake Webber.

W ramach swej rezydencji w Las Vegas, Tiësto rozpocznie serię letnich występów pod hasłem „Don’t Be Shy Las Vegas„. Teledysk do nowego singla zostanie zaprezentowany na ogromnym telebimie na West Tower.

Karol G jest niesamowicie utalentowaną supergwiazdą i genialnie sprawdziła się w tej piosnce. Kiedy tylko usłyszałem jej gładki wokal w „Don’t Be Shy„, od razu wpadł mi w ucho. Bardzo się cieszę, że mogę podzielić się tym utworem z fanami nas obojga na całym świecie” – powiedział Tiësto.

Współpraca z Tiësto to jedna z największych i najpiękniejszych niespodzianek, jaka mi się przydarzyła w tym roku. Na mojej playliście jest wiele jego piosenek i często ich słucham. Kiedy dostałam propozycję, by z nim współpracować, a na dodatek zaśpiewać moją pierwszą piosenkę po angielsku, osiągnęłam najwyższy poziom ekscytacji. Po pierwsze to możliwość współpracy z Tiësto, po drugie okazja, by nagrać piosenkę w całości po angielsku. Zawsze chciałam być fani kojarzyli mnie ze śpiewaniem po hiszpańsku, ale uważam, że fajnie jest czasem poeksperymentować, poszerzyć horyzonty i spróbować trafić do innego odbiorcy” – podsumowała Karol G.

Don’t Be Shy” to drugi utwór Tiësto, który powstał w wyniku współpracy producenta z wytwórnią AtlanticRecords. We wrześniu 2020 roku ukazał się singiel „The Business„, który ma już ponad miliard odsłuchów. Piosenka zadebiutowała w top 10 na listach przebojów w 10 krajach, docierając na 1. miejsce amerykańskiej Dance Charts. Oficjalny teledysk do „The Business” ma już ponad 132 miliony odsłon na YouTube.

Trending News
NEMO – 3 koncerty w Polsce!

Nemo ogłaszają największą trasę koncertową w swojej karierze. „Jesteśmy przeszczęśliwi, że wiosną przyszłego roku zagramy swoją pierwszą europejską trasę koncertową. Obserwowanie jak ta społeczność rośnie razem dzięki naszej muzyce, było jedną z najpiękniejszych rzeczy i nie możemy się doczekać, aby spotkać się ze wszystkimi”. Nemo…

Więcej
Soccer Mommy – koncert w Warszawie

Sophie Allison zawsze szczerze pisała o swoim życiu, czyniąc Soccer Mommy jedną z najciekawszych i najbardziej lubianych artystek indie rocka ostatniej dekady. Allison wykorzystała Soccer Mommy jako narzędzie do uporządkowania swoich myśli i doświadczeń, które nieuchronnie wiążą się z rzeczywistością dorastania. Soccer Mommy zaczęło się…

Więcej