Regulamin konkursu „Wygraj e-bilety na koncert on-line Michela Morrone”

REGULAMIN KONKURSU

„Wygraj e-bilety na koncert on-line Michela Morrone

 

  1. Postanowienia ogólne.

 

  1. Konkurs „Wygraj e-bilety na koncert on-line Michela Morrone” (zwany dalej “Konkursem”), jest organizowany i przeprowadzany przez Music Box Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 06-672, przy ul. Domaniewskiej 37, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000646913 („Organizator”).

 

  1. Fundatorem nagród w Konkursie jest

 

  1. Konkurs organizowany jest na Instagram na profilu (@musicboxpl).

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia Konkursu polegającego na umieszczeniu komentarza pod postem konkursowym na Instagram, oznaczając profil na Instagram osoby, z którą zgodnie z deklaracją chętnie poszliby na randkę, dodatkowo w komentarzu zamieszczając hashtagi: #livenowmusic oraz #musicboxpolska.  Dodatkowo Uczestnicy powinni obserwować profil Instagram Organizatora (@musicboxpl).
  2. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1992 o grach losowych i zakładach wzajemnych.

 

  1. Czas trwania

 

Konkurs zostanie zorganizowany i przeprowadzony w dniach 9.03 i 10.03.2021 r. na Instagramie i rozpocznie się o godzinie 17:00 dnia 9.03.2021 r. i będzie trwał do godziny 21:00 dnia 10.03.2021 r. (zwany dalej „Czasem Trwania Konkursu”).

 

  1. Zasady uczestnictwa w Konkursie

 

  1. Uczestnikiem Konkursu mogą być osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie, które ukończyły 16 rok życia. Osoby niepełnoletnie które nie ukończyły 16 roku życia mogą być Uczestnikiem Konkursu wyłącznie jeśli posiadać będą pisemną zgodę opiekuna prawnego. Przy czym wystarczające jest przekazanie skanu podpisanej zgody Organizatorowi. Treść zgody stanowi załącznik nr 1 do niniejszego

 

 

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby fizyczne posiadające obywatelstwo polskie, posiadające indywidualny i osobiste konto w portalu społecznościowym Instagram.

 

  1. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz inne podmioty biorące bezpośredni udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu

 

  1. Zgłoszenie do Konkursu wypełnione nieprawidłowo lub w sposób niepełny nie będzie uwzględnione.

 

  1. Zgłoszenie udziału w Konkursie oznacza akceptację zasad przewidzianych w niniejszym Regulaminie.

 

 

  1. Zgłoszenie udziału w Konkursie musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu o następującej treści:

 

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów uczestnictwa w Konkursie „Walentynki z Music Box Polska” oraz, w przypadkach określonych przez Organizatora, wydania przyznanej w nim Nagrody przez Music Box Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Zgoda jest dobrowolna.”

 

 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników. Podanie nieprawdziwych danych skutkuje odebraniem prawa do

 

 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które nie dotarły z przyczyn od nich niezależnych m.in. wskutek awarii łączy internetowych czy systemu

 

 

  1. Zwycięzcą Konkursu nie może być osoba, która posługuje się bootami czy też innego rodzaju programami automatyzującymi udział w

 

 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Uczestników w związku z uczestnictwem w Konkursie. W przypadku jednak, gdy treści zamieszczane przez Uczestników w związku z uczestnictwem w Konkursie będą obraźliwe, pomawiające, rasistowskie lub w inny sposób sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami, Organizator będzie uprawniony do odsunięcia danego Uczestnika od uczestnictwa w Konkursie.

 

  1. Zasady Przyznawania Nagród Konkursowych

 

  1. Zadaniem Uczestników Konkursu jest umieszczenie komentarza pod postem konkursowym na Instagram na profilu Organizatora Konkursu (https://www.instagram.com/musicboxpl/), oznaczając profil na Instagram osoby, z którą chętnie poszliby na randkę, dodatkowo w komentarzu zamieszczając hashtagi: #livenowmusic oraz #musicboxpolska. 
  2. Wyboru dokona Jury powołane przez Organizatora.
  3. W Konkursie nagrodzonych zostanie 15 Uczestników.

 

 

  1. W Konkursie przewidziana jest nagroda w postaci: kodu dostępowego, umożliwiającego obejrzenie koncertu on-line Michela Morrone w terminie 11 marca 2021 r. o godzinie 21:00 na platformie LIVENow (zwane dalej „Nagrodą”).

 

  1. Zwycięzca nie ma możliwości wymiany Nagrody na ekwiwalent pieniężny.

 

  1. Każdemu Uczestnikowi Konkursu przysługuje jednorazowe prawo do wygrania.

 

  1. Zwycięzca Konkursu nie może przenieść prawa do otrzymania Nagrody na osoby trzecie.
  2. E. Odbiór nagród.
  1. Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani o wygranej poprzez wiadomość prywatną na profilu Instagram, a Organizator poprosi o przesłanie w prywatnej wiadomości adresów poczty e-mail, na które zostaną wysłane Nagrody.

 

      2. Organizator zobowiązuje się do zapłacenia podatku dochodowego od osób fizycznych od Nagrody w wysokości           10% od wartości nagrody o ile powstanie obowiązek jego zapłaty.

 

      3. Nagroda może zostać przyznana jedynie Uczestnikowi, który spełnia wszystkie warunki Konkursu. 

 

  1. DANE OSOBOWE

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych w związku z udziałem w Konkursie jest Music Box Poland Sp. z o. z siedzibą w Warszawie. Możesz skontaktować się z Administratorem pisząc na adres: Music Box Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 06-672, przy ul. Domaniewskiej 37 lub telefonując pod numer: (022) 602-23-35.

 

  1. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda uczestnika Konkursu oraz niezbędność do przeprowadzenia Konkursu i przekazania Nagrody.

 

  1. Dane osobowe Uczestnika Konkursu przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją Konkursu oraz do podjęcia niezbędnych działań do wydania Nagród.

 

  1. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że Uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w Konkursie.

 

  1. Dane osobowe Uczestnika Konkursu będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez czas trwania Konkursu, jego rozstrzygnięcie oraz czas niezbędny do wydania Nagrody. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi

 

  1. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

 

  1. Uczestnik Konkursu ma prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania.

 

  1. Jeżeli dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, wówczas Uczestnik Konkursu będzie miał prawo wniesienia skargi do organu właściwego w miejscu zamieszkania.

 

  1. W oparciu o przekazane dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Uczestnika Konkursu zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

  1. Postanowienia końcowe.

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy Zwycięzca Nagrody spełnia warunki określone w regulaminie Konkursu, a także warunki określone w przepisach prawa związanych z realizacją nagród. W tym celu może żądać od Uczestnika złożenia określonych oświadczeń, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów. Niespełnienie warunków Konkursu lub wynikających z przepisów prawa lub odmowa spełnienia powyższych żądań powoduje wykluczenie danego Uczestnika z Konkursu z jednoczesnym wygaśnięciem prawa do Nagrody i jakichkolwiek innych roszczeń w stosunku do Organizatora, jak również uprawnia Organizatora do odmowy przyznania Nagrody.

 

  1. Wszelkie reklamacje w związku z Konkursem należy zgłaszać do Organizatora na jego adres na piśmie wraz z opisem reklamacji i jej szczegółowym uzasadnieniem w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zaistnienia podstawy reklamacji pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek roszczeń takiego Uczestnika w związku z jego udziałem w Konkursie, a w każdym razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konkursu, albo w terminie 3 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację, jeżeli została ona zgłoszona w terminie. Reklamacje związane z Konkursem rozstrzyga

 

  1. Zgłaszając udział w Konkursie i biorąc w nim udział Uczestnik podporządkowuje się postanowieniom Regulaminu Konkursu i wyraża zgodę na jego treść.

 

  1. Postanowienia Regulaminu są wyłączną podstawą do prowadzenia Konkursu.

 

  1. Regulamin Konkursu jest dostępny dla Uczestników w siedzibie Organizatora konkursu pod adresem Music Box Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 06-672, przy ul. Domaniewskiej 37, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00. oraz na Facebook Organizatora.

 

  1. Niniejszy Konkurs nie jest w jakikolwiek sposób przeprowadzany ani sponsorowany przez Facebook ani jakąkolwiek firmę z nim związaną.

 

  1. Wszelkie spory wynikłe z tytułu z tytułu wykonania zobowiązań związanych w Konkursem będą rozstrzygane przez właściwy sąd według przepisów kodeksu postępowania cywilnego.

 

  1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mieć będą przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Trending News
Terrifier
ART THE CLOWN nawiedzi POLSKĘ. TERRIFIER 3 premierowo na BIFORZE SPLAT!FILMFEST

ART THE CLOWN to postać, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Jest tak straszny, że mało odporni mdleją i mają koszmary. Teraz powraca, a wszystkim napotkanym na swej drodze, jak najgorszy święty Mikołaj podaruje: śmierć. David Howard Thornton – amerykański aktor wcielający się w postać ART…

Więcej
„Mroczny Rycerz powstaje” na wielkim ekranie Multikina!

16 września w kinach sieci Multikino w ramach cyklu „Kultowe Kino” widzowie będą mogli zobaczyć produkcję „Mroczny Rycerz powstaje” w reżyserii Christophera Nolana. Bilety można już nabyć w kasach kin, na stronie internetowej www.multikino.pl oraz przez aplikację mobilną.   We wszystkich kinach sieci Multikino w każdy poniedziałek…

Więcej