Nowa muzyczna propozycja nosi tytuł „PayDay” i nawiązuje do codzienności, od której warto czasem odetchnąć.
Premiera singla już 4 lutego!
Kerria urodziła się w Izraelu, wychowała na Gibraltarze, a teraz mieszka w Polsce, by odkryć swoje polskie korzenie. Przede wszystkim jednak ma wspaniały głos i szykuje się na podbój tanecznych list przebojów. Kerria przedstawia nowy, porywający, pełen pozytywnej energii i poprawiający humor singiel „PayDay”.
Kerria latem ubiegłego roku wypuściła trance’owy numer „Riding On”, zainspirowany przebojami ATB czy Tiësto. Teraz, rezydująca w Warszawie wokalistka, wraca z kolejnym utworem, idealnym nie tylko na karnawałowe imprezy. Nad piosenką „PayDay” artystka pracowała z polskim producentem, Jonathanem Chmielewskim. Jak wspomina Kerria – to był jak dotąd najszybciej napisany przez nią utwór.
„PayDay” to singiel zainspirowany dorosłym życiem i pracą od poniedziałku do piątku. – Wszyscy musimy pracować, żeby zarobić na życie, wymaga to od nas wielkiego wysiłku, a nie każdy ma to szczęście mieć wymarzoną pracę – opowiada o swym najnowszym kawałku Kerria. – Kiedy jednak przychodzi dzień wypłaty, można świętować! Innymi słowy, ciężka praca popłaca. „PayDay” przypomina nam, jak ważny jest czas dla siebie, chwila przerwy na przyjemności, by zebrać siły na kolejny miesiąc.
Do utworu „PayDay” powstał visual lyric video, z ujęciami z kamery VHS, pełen różowych dolarów, utrzymany w klimacie lat 90.
Wokalistka i autorka piosenek, Kerria, tak naprawdę nazywa się Karin Soiref. Urodziła się w Izraelu, wychowała się na Gibraltarze, skończyła muzyczną szkołę w Londynie. Niedawno przeprowadziła się do Polski, by odkryć swoje polskie korzenie. Swój talent muzyczny szlifowała w szkołach w Izraelu, Anglii i Hiszpanii. W 2015 roku zajęła pierwsze miejsce na muzycznym festiwalu Suncane Skale Song na Czarnogórze. Muzyczną karierę rozpoczęła w 2017 roku, wydając w barwach wytwórni Warner Music singiel „Night Now”. We współpracy z laureatem Grammy, uznanym producentem Walterem Afanasieffem i autorką piosenek Aleeną Gibson, stworzyła balladową EP-kę „To Love Again”. Największy sukces odniosła jednak nieco później, za sprawą wydanej w 2019 roku piosenki „Warrior Cry”, która zgromadziła ponad 2 miliony odsłon na YouTube. W trakcie lockdownu Kerria i Artem Pivovarov stworzyli eksperymentalny, pop-rockowy utwór „No More”, którego celem było zwrócenie uwagi na kwestie równości i różnorodności. W klipie do piosenki wystąpiło 90 influencerów z 25 krajów.