Wieloletnia pasja do muzyki trance, od lat towarzyszy piosenkarce i autorce tekstów, mieszkance Gibraltaru, kryjącej się za pseudonimem KERRIA. Premiera teledysku do singla „Riding On” już 6 sierpnia!
Producenci Mike Kintish i Sam O’Niels wspólnie z artystką stworzyli utwór zatytułowany Riding On. Wielką inspiracją do jego powstania były legendy trance, takie jak ATB, Tiesto, Cascada i Emma Hewitt. KERRIA pisze o swoim osobistym doświadczeniu z kimś bliższym niż może się wydawać. Pozytywne przesłanie Riding On pokazuje, jak skomplikowany związek paradoksalnie może dodać siły, której nigdy wcześniej nie mieliśmy. Zainspirowany najlepszymi elementami transu, Riding On to podnoszący na duchu i motywujący utwór.
Utwór Riding On został zremiksowany przez uznanego producenta muzycznego o pseudonimie Boosin, mającego na swoim koncie wiele międzynarodowych sukcesów.
Neonowy i futurystyczny świat odzwierciedlający muzyczne przesłanie nowego singla, odzwierciedla teledysk, do którego zdjęcia zrealizowano w całości na greenscreenie. Zainspirowany późnymi latami 90’ dominujący styl obrazu w połączeniu z neonowymi kolorami disco i futurystycznymi elementami oddają emocje towarzyszące charakterystycznym transowym dźwiękom utworu. KERRIA przeobraża się w swoje alter ego, a całości dopełniają metaliczne elementy biżuterii i awangardowe fryzury. W związku z ograniczeniami spowodowanymi światową pandemią Covid-19, plan klipu odbył się bez fizycznego udziału reżysera, który przebywając w zupełnie innym kraju, koordynował postępy pracy doświadczonej ekipy profesjonalistów.
KERRIA karierę muzyczną rozpoczęła w 2017 roku wydając swój pierwszy debiutancki singiel zatytułowany „Night Now” w wytwórni Warner Music. Na swoim koncie ma współpracę między innymi z nagrodzonym statuetką Grammy producentem Walterem Afanasieff i autorką tekstów Aleeną Gibson. Efektem była EP-ka, składająca się z sześciu utworów – „To Love Again”. Kerria ma za sobą wiele singlowych premier. Jej najpopularniejszy singiel „Warrior Cry” osiągnął ponad 2,1 miliona wyświetleń w serwisie YouTube. Podczas pandemii, we współpracy z producentem należącym do nurtu new wave muzyki pop – Artemem Pivovarovem, zrealizowała społeczny projekt – „No More”. Eksperymentalny, pop-rockowy dźwięk, podkreśla wagę równości i różnorodności.W ramach projektu nakręcono teledysk z udziałem 90 influencerów z ponad 25 krajów z różnych stron świata.