Telewizja Music Box rozpoczyna kampanię marketingową „Wczuj się w hity” z udziałem artysty Adelona, uczestnika programu „Czas na Show. Drag Me Out” w TVN.
Muzyczne przeżycia, setki różnorodnych hitów oraz największe gwiazdy muzyki pop na antenie telewizji Music Box – właśnie do tego nawiązuje kampania stacji. Hasło „Wczuj się w hity” ma za zadanie zachęcić widzów do przeżywania pozytywnych emocji i miłych wspomnień, które niewątpliwie wywołują starannie wyselekcjonowane teledyski znanych gwiazd, a także współczesne, premierowe przeboje. Główną bohaterką kampanii, jest Lady Gaga, w postać, której wcielił się Adelon.
„Adelon, jest niesamowitym artystą. Wcześniej jako drag queen świetnie realizował role Adele, Magdy Gessler, Beaty Kozidrak, zagrał w serialu Netflix „Królowa” i wystąpił w programie „Czas na Show. Drag Me Out” w stacji TVN. Dlatego po powstaniu pomysłu kampanii nie było żadnej wątpliwości w wyborze jego twarzy” – komentuje Serhij Kobel, dyrektor zarządzający i programowy Music Box Group.
Kampania „Wczuj się w hity” została stworzona przez ekipę telewizji Music Box Polska. Oprócz przekazu marketingowego, kampania ta podkreśla także istotne cechy DNA stacji: otwartość, kreatywność, śmiałość i różnorodność.
O Adelonie:
Lucas Adelon Rembas – wizażysta i charakteryzator teatralno-filmowy. Od 8 lat Drag Queen Adelon, udowodnił, że na samej Adele się nie zatrzymuje. W jego repertuarze i impersonacjach natkniemy się na Magdę Gessler, Violettę Villas, Beatę Kozidrak i inne gwiazdy, a nawet postaci z filmów czy bajek jak Wróżka Chrzestna ze Shreka. Łącząc pasję do charakteryzacji, peruk i stylizacji zazwyczaj sam dba o swój pełny wizerunek. Mogliśmy go oglądać w serialu Netflixa ‚Królowa’, gdzie również miał podwójną rolę – jako Drag Queen, ale również charakteryzator Andrzeja Seweryna w wizerunku Loretty, czy programie TVN “Czas na Show. Drag Me Out”.
Instagram: @lucas_adelon_rembas
YouTube: youtube.com/LucasAdelonRembas