Krzysztof Zalewski świętuje Światowy Dzień Wiatru

Do sieci trafił właśnie kolejny singiel Krzysztofa Zalewskiego “Na apatię”. Teledysk do piosenki w reżyserii Adama Romanowskiego powstał w wyjątkowej scenerii farmy wiatrowej. W świetle ekologicznych zagrożeń i wyzwań, przed którymi stoi świat – klip ukazuje się 15 czerwca, czyli w Światowy Dzień Wiatru.

“Na apatię” to kolejny, po świetnie przyjętych “Annuszce” czy “Wszystko będzie dobrze”, utwór z ostatniego albumu Krzysztofa  “ZABAWA” , który ukazał się we wrześniu 2020 roku. Singlowi towarzyszy teledysk, wyreżyserowany przez Adama Romanowskiego i zrealizowany na terenie farmy wiatrowej w pomorskim Szymankowie. Na planie artysta stawiał czoła wielu wyzwaniom – jak sam przyznał, był to najbardziej wymagający fizycznie teledysk w jego karierze – sceny kręcone były na szczycie wiatraka, 150 m nad ziemią, w jeziorze, podczas ciężkiej ulewy, Zalewski był podwieszany na linie na dużej wysokości i… musiał uciekać.

Zalewski:
„„Na apatię” to piosenka, która szuka odpowiedzi na pytanie – jak zmierzyć się z zagrożeniami współczesnego świata. Jak poradzić sobie z wizją nadciągającej katastrofy. Jak nie zwariować w rzeczywistości, która codziennie straszy widmem apokalipsy. Autorem pięknego obrazka do utworu jest znakomity Adam Romanowski. Zdjęcia odbyły się w miejscu niezwykłym – na farmie wiatrowej. Może wiatraki, które przewijają się w teledysku są chociaż częściową odpowiedzią na pytania zawarte w piosence. Może poszukiwanie sposobów na powstrzymanie katastrofy klimatycznej, na odejście od paliw kopalnych, na redukcję emisji CO2 jest dobrym kierunkiem. Jest jednym z pomysłów na nadzieję, na odwrócenie zgubnego trendu i powstrzymanie katastrofy.”

Adam Romanowski (reżyser):
„Zależało mi na tym, żeby w niedosłowny sposób pokazać drogę człowieka do odnalezienia wewnętrznego balansu.  Krzysztof przemierza zniszczony świat, spotyka na swojej drodze wiele przeszkód, żeby w końcu osiągnąć spokój. Istotny był również kontekst natury i zniszczeń jakich dokonuje człowiek. Mam nadzieję, że teledysk zostawi w widzu jednak nadzieję i świadomość, że możemy realnie wpływać na nasze otoczenie.”

Premiera “Na apatię” odbywa się w Światowy Dzień Wiatru i jest to związane z obecną sytuacją ekologiczną na świecie – troską o środowisko naturalne oraz przeciwdziałanie globalnemu ociepleniu. Nasza ziemia z dnia na dzień potrzebuje coraz więcej czystej i taniej energii, a ta jest na wyciągnięcie ręki właśnie na farmach wiatrowych. 

 

Trending News
Rusza Nabór Do Szkoły Teledysków

Szkoła Teledysków PL Music Video Awards to unikalny projekt filmowy, którego uczestnicy stworzą wideoklipy dla uznanych artystów. Tym razem młodzi filmowcy będą pracować nad teledyskami do utworów Rubensa, Margaret i Szarana. Na każdym etapie projektu będą wspierani przez cenionych  twórców wideoklipów – Romana Przylipiaka, Marka…

Więcej
Kpopowa piosenkarka WHEE IN wystąpi 9 maja w warszawskim klubie Progresja

Znana z kpopowego składu Mamamoo piosenkarka Whee In wystąpi 9 maja na jedynym koncercie w Polsce, który odbędzie się w warszawskim klubie Progresja! Whee In to członkini popularnego zespołu kpopowego Mamamoo. W 2018 roku zadebiutowała jako artystka solowa za sprawą singla “Easy”, którym od razu…

Więcej